• אינויזליין בראשון לציון

      • חולם על שיניים ישרות בתהליך דיסקרטי?
      • יישור שיניים בלי שאף אחד יראה?
      • יישור שיניים סופר מקצועי באמצעות פלטה שקופה?

      יישור שיניים באמצעות שימוש בפלטות שקופות, מאפשר למטופל לעבור את התהליך בצורה אסתטית למדי. התוצאה הסופית תהיה חיוך רחב ויפה שתמיד חלמת עליו, בשיטה מתקדמת במיוחד!

      שיטות נוספות ליישור שיניים
      לחץ כאן לכל סוגי הטיפולים

      מדוע חשוב ליישר את השיניים

      מראה השיניים משפיע רבות על המראה הכללי. כאשר השיניים ישרות, יכול האדם לחייך חיוך גדול, כאשר הוא מלא בביטחון. מעבר לחשיבות הנושא על המראה, כאשר השיניים אינן ישרות יכול הדבר לגרום הן לבעיות שיניים ואף להחמיר למצב בו יגרמו בעיות בריאותיות נוספות.

       שיטה מתקדמת ליישור שיניים

      בעבר על מנת ליישר את השיניים, היה צורך בשימוש במכשירים אשר היו נראים לעיני כולם. הדבר גרם לכך שאנשים רבים היו נבוכים, והעדיפו לפיכך שלא לעבור תהליך יישור שיניים. בשנים האחרונות התפתחו מגוון שיטות מתקדמות, המאפשרות יישור שיניים בתהליך אישי ודיסקרטי. אחת השיטות המתקדמות הינה אינוויזליין – שיטה ליישור שיניים תוך שימוש בפלטות שקופות. אנו במרפאת השיניים של ד"ר גבריאלוב מאפשרים למטופלים לעבור את הליך יישור השיניים בשיטה מתקדמת, כך שאף אחד לא ידע על כך במהלכו. פלטות שקופות בראשון לציון, לתהליך פרטי לחלוטין.

      מהי שיטת אינויזליין בראשון לציון

      שיטת פלטות שקופות בראשון לציון מהווה שיטה ליישור שיניים בדרך שאינה נראית לעין. במסגרת התהליך נעשית הדמיית מחשב בתלת ממד , אשר ממחישה לרופא את מצב השיניים. שימוש בטכנולוגיית אינויזליין בראשון לציון מאפשר לרופא לקבל תוכנית טיפול ליישור השיניים, החל מהמצב הנוכחי של השיניים ועד למצב הרצוי.  לאחר שלב האבחון, מיוצרת בטכנולוגיית אינויזליין בראשון לציון פלטות שקופות ייעודיות עבור המטופל. פלטות שקופות בראשון לציון מאפשרות לשיניים לנוע למקומן הרצוי, בתהליך מתמשך והדרגתי, הכולל החלפת הפלטות בכל כשבועיים.

      פלטות שקופות בראשון לציון – כל היתרונות

      כאמור היתרון הברור של אינויזליין בראשון לציון, בהשוואה לשיטת יישור שיניים אחרות, הוא בעובדה שמדובר בשיטה שאינה נראית לעין (פלטות שקופות!). יתרה מכך, פלטות שקופות בראשון לציון ניתנות להסרה, וזאת בניגוד לברזלים אשר מותקנים על השיניים. אפשרות הסרת הפלטות מאפשרת למטופל לצחצח את שיניו בקלות, על מנת להמשיך ולשמור על הגיינת פה. פלטות שקופות בראשון לציון אינן גורמות לכאב ואינן פוצעות את השפתיים או החניכיים. כמו כן, לאור העובדה כי שיטת אינויזליין בראשון לציון יוצרת הדמיה של מצב השיניים הסופי לאחר סיום הטיפול, יכול המטופל לדעת כיצד יראו שיניו, עוד לפני שהתהליך החל.

      שלבי תהליך אינויזליין בראשון לציון

      על מנת לבחון באתם אתה מתאים לעבור טיפול אינוזליין בראשון לציון, ראשית עליך לקבוע תור למרפאת השיניים. לאחר ביקור במרפאה, הכולל בדיקה של מצב השיניים ומבנה הפה והלסת, יחליט המטפל באם אתה אכן מתאים לשיטת טיפול זאת.

      לפרטים נוספים – צור קשר (לחץ כאן)