• מרפאת כאב ראשון לציון

      •    סובל מכאבים שונים בשיניים?
      •    כאב חד וחזק? כאב כרוני מתמשך?
      •    מעוניין לאבחן ולטפל בכאב באופן מקצועי?

      מרפאת כאב ראשון לציון מספקת מענה למטופלים בגין סוגים שונים ומגוונים של כאבים. אין סיבה לסבול מכאב כאשר ניתן לספק פתרון יעיל. תאם אבחון כאב במרפאה ושפר את איכות חייך.

      מקור כאבי השיניים

      קיימים מגוון מכאובי שיניים העשויים להיגרם מסיבות שונות. כאב בשיניים עשוי להיגרם כתוצאה מחורים או סדקים בשיניים, עששת, מחלות ודלקות בחניכיים, צמיחה לא נכונה של שיניים, עקירת שיניים. כאב יכול להיגרם מפגיעה ישירה בשיניים, בפה או בלסת. ישנו כאב הנובע מרגישות של השיניים לרמות חום וקור שונות. בנוסף נגרם כאב שיניים מחשיפה של חניכיים, העשוי לרמוז על נסיגתן, דלקות שונות בשיניים, ועוד מגוון גורמים.

      צפה עכשיו בכל סוגי הטיפולים במרפאה

      סיבות היוצרות כאבי שיניים

      ישנן מגוון סיבות העשויות לגרום לכאבי שיניים. המומחים של מרפאת כאב ראשון לציון ידאגו לאבחן עבורך באופן מקצועי את הסיבה, ובכך יתאפשר הטיפול היעיל ביותר למניעת הכאב באופן מידי וקבוע. גורם מרכזי בכאבי שיניים הינו אכילת מזון בעל רמת חומציות גבוהה. מזון זה גורם להפרשה של חומציות המפרקת את זגוגית השן, ועשויה להביא למצב של חור בשן, סדק ועששת.

      גורם אחר לכאב שיניים הוא טיפול עקירת שיניים. כאבים הנגרמים מטיפול זה יכולים להיווצר ברמות שונות, ולהשפיע באופן שונה על מטופל, בהתאם לסף הכאב שלו. מומחי השיניים במרפאת כאב ראשון לציון יוכלו לצמצם באופן משמעותי את הסיכוי להיווצרות כאב מעקירת שיניים, ולסייע בידי להתמודד בדרך המיטבית עם תחושות אי נוחות.

      מרפאת כאב ראשון לציון

      מרפאת כאב ראשון לציון – מניעת סבל

      מצב בו השיניים רגישות עשוי לגרום לסבל ממשי. ישנם סוגים שונים של רגישויות בשיניים וחשוב לאבחן ולטפל בהן בצורה מקצועית. בין הרגישויות הנפוצות קיימת רגישות לקור – רגישות בשיניים היוצרת תחושת אי נעימות קלה עד כאב ממשי בחשיפה של השיניים לקור. רגישות זו עשויה לרמוז על מצב של עששת, חור בשן, טיפול לקוי בשיניים, סתימה שנשברה ועוד. סוג רגישות נפוץ נוסף בשיניים הוא רגישות לחום.

      רגישות זו תיווצר כאשר מוכנס לפה מזון או משקה חם. גם סוג רגישות זה מעיד על בעיה שיש לטפל בה במהירות, לצורך מניעת החרפה. רגישות שלישית היא רגישות השיניים למוצרי מזון ומשקה ממותקים. לעיתים קיימת רגישות בעת לעיסה של מזון, העשויה לבטא מגוון ליקויים שונים. על מנת לטפל באופן יעיל בתופעה של רגישות בשיניים, חשוב להגיע ולקבל אבחון מקצועי. מרפאת כאב ראשון לציון מספקת אבחון וטיפול במגוון רגישויות בפה ובשיניים.

      סוגים שונים של כאב

      יש כאבים אשר מוגדרים אקוטיים במיוחד. כאב חד וחזק המופיע באופן פתאומי. סוג אחר של כאב הינו כאב כרוני, כאב ברמה פחות חריפה מכאב חד, המשך לאורך תקופה ממושכת. יש רמות שונות של כאב כרוני, גבוה בינוני ונמוך, והוא עשוי לגרום לחושות אי נוחות ממושכות ולהשפיע לרעה על התפקוד הכללי.

      יש לך שאלה נוספת? צור עמנו קשר עכשיו