• רופא שיניים לילדים בראשון לציון

      > מחפש רופא שיניים עבור הילד שלך?
      > רופא שיניים לילדים בראשון לציון עם המון המלצות?
      > רופא אדיב, מקצועי וחייכן – שיבטיח שיניים בריאות לכל החיים?

      מרפאת השיניים של ד"ר אפי גבריאלוב מספקת רפואת שיניים לילדים. במרפאה צוות רופאים מקצועי, מיומן, עם גישה טיפולית נעימה במיוחד, שתהפוך את חווית הביקור לנעימה וחיובית עבור ילדך. טיפול עם חיוך מכל הלב!

      שומרים על בריאות הילדים

      טיפול נכון ומקצועי בשיניים הוא דבר הרגל שיש להקפיד עליו כבר מגיל צעיר. החל מגיל שנה, או כחצי שנה לאחר שהשיניים מתחילות לבקוע (המוקדם מבינם), חשוב להגיע לרופא שיניים לילדים בראשון לציון. רופא השיניים של ילדך ילווה אותם ואותך לצורך בקרה על התפתחות תקינה של השיניים והלסת, טיפול לצורך מניעת ליקויים בשיניים, מתן טיפול במקרה של כאב, התמודדות עם השפעות של מציצת אצבע או מוצץ ועוד.

      מהם סוגי הטיפולים שאנו מספקים במרפאה? לחץ כאן לפרטים

      ביקור ראשון אצל רופא שיניים לילדים בראשון לציון

      בקרב ילדים חווית הביקור הראשון אצל רופא שיניים לילדים בראשון לציון חשובה ביותר. רופא השיניים יערוך בדיקה כללית, וייתן מענה לשאלות, ויצור הרגלי טיפול בשיניים שילוו את ילדיכם שנים קדימה. תפקידו של הרופא כולל בין היתר בדיקה מקצועית של התפתחות ובקיעת השיניים. רופאי שיניים לילדים מקפידים על מתן יחס חם ואוהב לכל ילד המגיע אליהם, מתוך הבנה כי הדבר חשוב ביותר ליצירת קשר עם הילד. מומלץ לידע ולהכין את הילד לפני הביקור הראשון, על מנת שחוויה זו תעבור בצורה חיובית ונעימה.

      בחירת רופא שיניים עבור ילדכם (חשוב)

      על מנת שתוכל לבחור רופא שיניים לילדים בראשון לציון, חשוב להקפיד ולבדוק כמה נקודות עיקריות:

      •    רופא מקצועי ומנוסה – הדבר הנכון הוא לקחת את ילדיכם לרופא שיניים מוסמך ומיומן שעובד באופן שוטף עם ילדים. טיפול בשיני ילדים כולל גם את הצד הרפואי וגם לימוד גישות ודרכי טיפול המתאימים עבור ילדים.

      •    מקצועיות, סבלנות ורגישות –  הקשר עם רופא השיניים יכול מאוד להשפיע על תחושת ילדיכם במהלך הביקור. בחרו רופא שיניים אשר ניכר כי הוא בעל הרגישות והסבלנות הדרושה לטיפול בילדיכם.

      •    מיקום – בחירת רופא צריכה לכלול גם שיקולים של מיקום נוח להגעה אליו. עבור המתגוררים במרכז הארץ, בראשון לציון ובערים הסמוכות לה, בחירת רופא שינים לילדים בראשון לציון יכולה לתת את המענה.

      •    מחיר ארקטיבי – שיקול נוסף הוא נושא המחיר. יכולים להיות פערים די משמעותיים בעלויות ביקור אתל רופאי שיניים של ילדים, וחשוב לעשות סקר מחירים לפני שמגיעים להחלטה בגין הרופא המטפל.

      לפרטים נוספים צור קשר עכשיו