• שיקום הפה בראשון לציון – ד"ר אפי גבריאלוב

      •    סובל מבעיות אסתטיות בפה?
      •    מחפש רופא רופא שיסיע לך בטיפול נכון?
      •    רוצה לחזור ולחייך ללא חשש?

      עכשיו גם אתה יכול! צוות הרופאים שלנו יעניק לך אבחון שיקום פה מקצועי, ויספק לך את הטיפול המתאים ביותר, אשר יפתור לך את הבעיה אחת ולתמיד. פנה עוד היום!

      מה כולל שיקום פה

      שיקום הפה מבטא מכלול של טיפול דנטליים, המבוצעים על ידי רופא שיניים ותיק ומיומן, במטרה לשפר מצב בריאותי ואסתטי של השיניים. שיקום הפה בראשון לציון כולל טיפולים כגון: השתלות שיניים, טיפולי שורש, הרמת סינוסים, התקנה של שיניים תותבות, טיפולים שונים לצורך יישור שיניים, הלבנת שיניים, כתרים, עקירות שיניים וכדומה. טיפולים אלו יכולים להיות ברמות מורכבות שונות, ודורשים ידע וניסיון מקצועי. מטרת שיקום הפה היא לאפשר למטופל לחזור למצב תפקודי תקין ולהבטיח אסתטיקה של הפה, שיניים ולסת.

      כל סוגי הטיפולים במקום אחד – צפה ברשימה המלאה
      השתלת שיניים ממוחשבת – איך זה עובד?

      כיצד מבוצע התהליך

      שיקום הפה בראשון לציון, במרפאת השיניים בהנהלת ד"ר גברילוב מתחיל בהליך של אבחון מקצועי. לאחר האבחון, בו מוגדרת ומאובחנת באופן מקצועי מהות הבעיה, נבנית תוכנית טיפול ספציפית בהתאם לצורך ולמצבו הרפואי של המטופל. עבור בעיות דומות יתכנו דרכי טיפול שונות, וחשוב להגיע ולעבור אבחון לצורך התאמה אופטימאלית. במסגרת התהליך מקדיש רופא השיניים זמן להסבר מפורט אשר ניתן למטופל, לצורך הקטנת החששות ותאום ציפיות בנוגע למשך הטיפול, רמת המורכבות שלו , תקופת ההחלמה וכמובן גם עלות הטיפול. תהליך של שיקום פה יכול להסתיים בביקור אחד אצל הרופא ויכול להמשך תקופה ארוכה. הכול בהתאם לרמת המורכבות של הבעיה, בגינה הגיע המטופל למרפאה המספקת שירות של שיקום הפה בראשון לציון.

      שיקום פה בראשון לציון

      עבור מטופלים הזקוקים לטיפולי שיקום פה שונים, מספקת המרפאה של ד"ר גבריאלוב מגוון אפשרויות. צוות המרפאה כולל רופאי שיניים אשר ביצעו בהצלחה פעמים רבות במגוון רחב של תהליכי שיקום פה מורכבים. צוות המרפאה נותן דגש על אבחון מקצועי, טיפול יסודי וקשר אישי למטופל.

      לקבלת מידע נוסף – צור קשר עכשיו!