רופא שיניים חירום ראשון לציון


מרפאת השיניים של אפי גבריאלוב מספקת שירות רופא שיניים חירום בראשון לציון. מגוון שירותי רפואת שיניים חירום בזמינות מידית. טיפול מהיר ומידי גם בשבת או בחג!

תמיד יש למי לפנות!

אין דבר קשה ומרגיז יותר מכאבי שיניים, במיוחד כשאלו מתרחשים בערב, בסוף השבוע או בחג. כאבים בשיניים יכולים לצוץ בכל רגע, והדבר מקשה על יכולת המשך ההתנהלות. בשונה מטיפולי שיניים "רגילים", כאשר מדובר במצב חירום, חשוב שנושא יקבל מענה כמה שיותר מהר, על מנת להקל באופן מידי על סבלו של המטופל. אנו במרפאת השיניים מכירים בכך שמטופלים זקוקים למענה גם בשעות לא שגרתיות, ומספקים שירות רופא שיניים חירום ראשון לציון בכל עת שתזדקקו לו.

אין סיבה להמשיך לסבול

מרביתנו נוהגים לבקר אצל רופא השיניים הקבוע שלנו מעת לעת. יחד עם זאת, קיימים מצבים בהם אנו זקוקים לטיפול שיניים באופן מידי, בשעה שמרפאת השיניים הקבועה שלנו כבר אינה מספקת שירות למטופלים. במצב כזה חשוב לדעת כי אין סיבה להמשיך לסבול מכאבים, ויש גורם אשר ניתן לפנות אליו, בכל יום ובכל שעה. פניה אל רופא שיניים חירום ראשון לציון אפי גבריאלוב תבטיח לכם טיפול חירום מסור, אשר יקל על כאבכם באופן מידי.

מענה ראשוני מקצועי

כאשר חשים בכאבים עזים בשיניים, מומלץ שלא להזניח את הנושא, ולהגיע לקבל טיפול חירום ראשוני בהקדם האפשרי אצל רופא שיניים חירום ראשון לציון. במסגרת שירות רופא שיניים חירום בראשון לציון אנו מספקים לכל מטופל טיפול חירום ראשוני, אשר מטרתו העיקרית הינה להרגיע ולשכך את הכאב. הטיפול ניתן לאחר שמבוצע אבחון הכולל צילום של השיניים הפה והלסת , ובסיומו מקבל המטפל המלצה על המשך טיפול.

נורות אזהרה

יש מצבים בהם מתחיל כאב שיניים, וחוסר בטיפול מידי עשוי לגרור בעקבותיו סיבוכים קשים. באם אתה סובל מכאבים עזים בשיניים, נוצרה לך פגיעה בשיניים כתוצאה ממכה או נפילה, אתה סובל מקושי לפתוח את הפה או כאב במפרקי הפה, נפל לך כתר בשן, קיים דימום באזור חלל הפה, נוצרה נפיחות באזור הפה או הלסת, קיים סדק בשן ועוד, מומלץ מיד לפנות אל רופא שיניים ראשון לציון ולקבל מענה מידי.

רופא שיניים תורן

לא כל מרפאה מספקת שירותי רופא שיניים חירום ראשון לציון, שירות אשר קריטי למטופלים רבים. לפיכך חשוב שיהיה לכך תמיד זמין רופא שיניים חירום ראשון לציון, אשר יוכל לספק לך שירות חירום גם בשעות לא שגרתיות. הגעה לטיפול חירום תאפשר לך להמשיך ולהתנהל, תקל עבורך את הכאב החד שאתה מרגיש, ותאפשר לך להחליט לאחר מכן כיצד ברצונך להמשיך ולטפל בבעיית השיניים, בהתבסס על המלצות הרופא.


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.