רפואת שיניים משמרת


שיננית

במרפאה של ד"ר גבריאלוב תוכל לקבל שירות של שינניות מקצועיות לצורך שמירה על אסתטיקה וניקון השיניים והפה. הזמן טיפול שיננית במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב בראשון לציון עוד היום, ודאג להבטיח כי השיניים שלך ישמרו בריאות לאורך זמן.

שמירה על אסתטיקה והיגיינת הפה

על מנת לוודא כי אתה שומר באופן קבוע על היגיינת הפה וניקיון השיניים, חשוב להקפיד ולבקר כל תקופה אצל שיננית. התדירות המומלצת לצורך כך היא כל חצי שנה. תפקידה של השיננית כולל כמה וכמה רבדים, טיפול אסתטי וטיפול לצורך מניעת ליקויים בשיניים. השיננית במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב בראשון לציון מבצעת ניקוי שיניים יסודי, מקצועי, אשר אינו מתאפשר בצחצוח רגיל של השיניים. טיפול זה כולל הסרה של אבנית, ונעשה תוך שימוש במכשור מקצועי. טיפול שיננית מסייע במניעה של דלקות ומחלות חניכיים שונות. במסגרת הטיפול נבדקות שיניים רגישות, וניתן מענה למניעת בעיות שיניים עתידיות. במסגרת הטיפול ניתנות הנחיות מקצועיות לשמירה יום יומית על ניקיון השיניים.


 


גילוי מוקדם של ליקויים שיחסוך לכם כסף

ביקור אצל שיננית במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב בראשון לציון הוא חשוב ביותר. ביקור זה יכול לסייע בידך לדעת מה המצב הרפואי של השיניים שלך, ולאבחן מוקדם ליקויים ובעיות שונות. ככול שבעיות בשיניים מתגלות מוקדם יותר, כך ניתן לגשת לרופא השיניים במקום מגורך, ולטפל במהירות וביעילות בבעיה. בעיות שיניים שונות נוטות להחריף במידה ולא מאבחנים אותם מוקדם ודואגים לטפל בהן באופן מקצועי, וכמובן שגם עלות הטיפול תעלה בהתאם. הקדם תרופה למכה על ידי ביקור תקופתי אצל שיננית, ביקור שיכול לחסוך לך הרבה מאוד כסף בעתיד.

הקניית הרגלי צחצוח נכונים

תפקיד חשוב נוסף של שיננית כולל הקנייה והכוונה הנוגעת לצחצוח נכון של השיניים. גם עבור אנשים בוגרים, אשר מצחצחים שיניים מזה שנים רבות, קיימת תופעה של צחצוח לא נכון, אשר אינו פועל בצורה מיטבית לצורך ניקוי השיניים ושמירה כללית על היגיינת הפה. השיננית במרפאה תבחן כיצד אתה נוהג לצחצח את שיניך, ותדע לספק לך מגוון עצות וטיפים לשיפור יעילות הצחצוח. הכוונה זו כוללת גם המצלה על בקרת השיניים הטובה ביותר עבורך (קשה/ רכה/ גדולה/ קטנה ועוד), משחת השיניים, וחומרי היגיינת פה נוספים שאולי תזדקק להם.




לתיאום פגישת ייעוץ במרפאה, השאירו פרטים והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם:


    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    הסדרי נגישות

    בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.