השתלות שיניים במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב בראשון לציון – ממוחשבות

ד"ר אפי גבריאלוב מבצע מגוון סוגי השתלות שיניים, תוך שימוש בציוד מתקדם. השתלת שיניים במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב בראשון לציון, בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. שיניים בריאות לכל החיים!

טיפולי שיניים מתקדמים הם מתנת הטכנולוגיה לאיכות חיינו. היכולת שלנו ליהנות מאיכות חיים גבוהה ותוחלת חיים גבוהה תלויה לגמרי בהתקדמות והתפתחות מדע הרפואה. טיפולי שיניים הם חלק מאותם מגוון טיפולים הכרחיים המאפשרים לנו לחיות בצורה נוחה ובריאה, תוך שאנו נהנים מאכילה נוחה, מראה אסתטי ובריאות הפה והשיניים.

עם השנים, על אף השמירה האדוקה והצחצוח היום-יומי, יכולים להיווצר בשיניים שלנו, פגיעות מכאניות, שחיקת שיניים וחניכיים, דלקות ותחלואים שונים. רופא השיניים הממוצע יכול לשמר לתחזק, לתמוך, לייעץ ולטפל במגוון בעיות שיניים, אך השתלות מקצועיות, ובעיקר השתלות שיניים ממוחשבות דורשות ידע ספציפי בתחום של שיקום הפה וגישה לציוד המתקדם הדרוש לצורך ביצוע ההשתלה.


 


מה זה אומר השתלה ממוחשבת?

השתלת שיניים במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב בראשון לציון מבצעת באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום. תחום זה אינו חדש לחלוטין, אך כמו בכל אפיק מחקר ופיתוח רפואי, גם תחום זה הולך ומתפתח עם השנים ומביא לעולם פתרונות מתקדמים, נוחים, יעילים ואיכותיים יותר. ניתן כיום לבצע השתלות שיניים עם שתלים חדשניים המיוצרים בכל רחבי העולם. המילה האחרונה.

השתלת שיניים היא הליך בו שתל דנטאלי מוחדר כהתקן עגינה לשן שתורכב עליו. בעוד שבעבר ההליך היה מורכב ומאתגר, עם השנים הוא הפך נגיש יותר, הן ברמה הטכנית והן ברמה הכלכלית וההתקדמות הובילה ליצירת מערך טיפולי השתלה מתקדמים ונוחים המשמשים גם ברפואה האסתטית, ומשמשות גם כפתרון לבעיות פיסיות הפוגמות ישירות ביכולת של האדם ללעוס.

השתלת השיניים הממוחשבת היא הצעד הבא בהשתלות השיניים, תוך שימוש בטכנולוגיה ממוחשבת שנבנתה בצורה ייעודית בכדי לייצר את המענה האופטימאלי לצרכים של שני הצדדים – רופא השיניים והמטופל.

מצד הרופא, אמצעי ההדמיה המתקדמים שמעמידה לרשותו הטכנולוגיה של השתלת השיניים הממוחשבת מאפשרת לו להבין בצורה הטובה והרחבה ביותר את האתגרים המבניים והטכניים שלפניו, ללא הצורך לחשוף בצורה פיסית את המקום וכך יכול הרופא לבנות ולהמחיש מערך כירורגי מוקדם בידיעה ברורה מה יהיו האתגרים שלפניו, תוך שהוא יוצר את הפתרונות מבעוד מועד.

בצורה זו המטופל זוכה לאיכות הגבוהה ביותר של טיפול, עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, וזמן ההליך הקצר ביותר, שכן אין הפתעות בדרך וההליך ידוע ומתוכנן מראש על כל פרטיו.

מה זה אומר השתלה ממוחשבת?

תהליך השתלת שיניים במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב בראשון לציון מתחיל בסריקה ממוחשבת של הלסת והשיניים, כאשר הנתונים המתקבלים בסריקה מקיפה זו מוזנים ישירות למחשב. המחשב מייצר דגם תלת-מימדי מדויק בהתאם לנתוני הסריקה האישיים של המטופל הספציפי, אשר ממחיש בצורה מדויקת את מבנה הלסת, החניכיים והשיניים, תוך שהוא חושף את המבנה האנטומי בשלמותו, ומאפשר זיהוי בעיות שלא ניתן היה לזהות בדרך אחרת.

מודל תלת מימדי זה נגיש לעריכה ועבודה, ומאפשר הנחה ווירטואלית של השתלים הדנטאליים ליצירת דגם של הפה בצורתו הסופית, בכדי לייצר מיקום אידיאלי של השתלים בחלל הפה הרבה לפני השלב הכירורגי, תוך הגעה לדיוק מרבי בעומק השתלים, מיקומם והזוית שלהם.

המודל הסופי מהווה בסיס ליצירת סד כירורגי ומפה מדויקת להליך הכירורגי, והוא לוקח אותנו לשלב הבא בטיפול – ביצוע השתלת השיניים הממוחשבת וקבלת התוצאה הטובה והמתקדמת ביותר. השתלות שיניים במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב בראשון לציון מתבצעות לאחר ייעוץ אישי והתאמת סוג השתלים למטופל.



טיפול "העמסה מיידית" בפחות מ-24 שעות

כיום הטכנולוגיה במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב בראשון לציון, עם שיטות חדשניות וממוחשבות, מאפשרת לטפל בשיניים בעייתיות, והכל תחת קורת גג אחת - ובמהירות שלא נראתה כמוה. השיטה כוללת את הצילומים (פנורמי ו-CT לפי הצורך), הדמייה מלאה של חלל הפה, שלאחריה המטופל מקבל את התוכנית לאישור שכוללת טיפול בכל בעיות השיניים, בהעמסה מיידית - השתלות שיניים ביום אחד, בלי המתנה, וללא צורך בתותבות זמניות, עם תוצאה ברמה אסתטית גבוהה למטופל.

בטיפולי העמסה מיידית, במרפאה לוקחים מידות לבניית שיניים וגשר עבור המטופל, הוא שב למחרת ומבריגים לו אותם בצורה חזקה, הרמטית ומקצועית. הלקוח שב לביקורת אחרי שבועיים, וכעבור חצי שנה מתקינים לו גשר חרסינה חדש, אחרי החלמת הפה והתקבעות של החניכיים.

 

הרמת סינוס והשתלות עצם

מבין מגוון טיפולי השיניים ההכרחיים והנפוצים יותר תמצאו בין היתר את השתלות השיניים, טיפול בו מוחדר שתל דנטאלי לעצם הלסת בכדי להוות גורם עגינה חזק ויציב לשן התותבת שתותקן עליו.

פעולה כירורגית זו מהווה היום הליך שגרתי בחדר הטיפולים של רופאי השיניים מתקדמים. מכשור רפואי וטכנולוגיות מתקדמות התפתחו מאוד והם תומכים ועוזרים לרופאי השיניים להעניק טיפולים מתקדמים ויעילים במיוחד.

אתגרים רבים ניצבים בכל יום בפני רופאי השיניים, במשך השנים הטיפולים הופכים יעילים ומתקדמים יותר ומאפשרים טיפול מותאם יותר ומושלם יותר לכל מטופל בהתאם למצב הפה והלסת האינדיבידואלי שלהם

ניצחון הטכנולוגיה על מחסור בעצם

במקרים בהם עולה הצורך בהשתלות שיניים, ישנם מספר גורמים מגבילים שעל הרופא המאבחן והמנתח לקחת בחשבון, ואחד מהגורמים המכריעים ביותר הינו מצב העצם בלסתו של המטופל. בכדי שהשתל יוחדר בצורה תקינה, יקבל אחיזה איתנה וישרת את המטופל בצורה אופטימאלית לאורך שנים ארוכות, יש להשתילו לתוך עצם חזקה ויציבה, עם מספיק חומר בכדי לייצר אחיזה לשתל.

במקרים רבים ישנו מחסור מסוים בעצם, וכמות העצם אינה מספיקה בכדי לעגן בבטחה את השתל. מקרים של ריבוי דלקות ושחיקה של העצם, או מחסור עקב טיפולי עבר וקדיחות בעצם, כל אלו ועוד עלולים להוות בסיס להערכה מחדש של ההליך הטיפולי שמצריך הליך מורחב יותר הכולל השתלות עצם והרמת סינוס.

כיום, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת העומדת בשירות רופאי השיניים המתמחים בשתלים דנטאליים, ניתן לקבל מענה רפואי הולם ומלא גם במקרים בהם אין מספיק עצם לאחיזת השתל, וזאת דרך השתלות עצם והרמת סינוס.


 


השתלת עצם והרמת סינוס – איך זה עובד

הרמת סינוס פתוחה – המנתח יבצע חתך החודר ללסת מבחוץ, יסיט את הרירית, ויניח בחלל הריק אבקת גרגירי עצם המעודדים את צמיחתה של עצם טבעית ואיתנה בתהליך שאורכו לרוב כשמונה חודשים.

הרמת סינוס סגורה – המנתח חודר לחלל הנ"ל דרך קדח של עד 5 מ"מ ישירות מתוך חלל הפה, ויבצע את הרמת הרירית והחדרת חלקיקי העצם הכתושה דרך הקדח. במקרים מסוימים יוחדר גם השתל עצמו באותו ההליך.

ישנם מספר סוגים של חומרים להשתלת עצם בלסת, ביניהם השתלה מעצם של המטופל (לרוב מעצם הירך), השתלות מן החי (לרוב מבקר), השתלת עצם סינטטית, או החדרת חומר המעורר תגובת שיקום בגוף ויגרום לבניית עצם.

לאחר תקופת ההחלמה מהליך הרמת הסינוס והשתלת העצם יעבור המטופל בדיקות שונות למעקב אחרי ההחלמה והתוצאות. צילום רנטגן פשוט יחשוף האם נבנתה מסת העצם הדרושה בלסת. במידה והתוצאה חיובית, ובמידה ולא הוחדר השתל כבר בהליך הקודם (כפי שנעשה לעיתים בהרמת סינוס סגורה), הרי שניתן להמשיך בהשתלת השתל הדנטאלי והצבת השן הזמנית עד לסיום הטיפול בצורה הטובה ביותר.

המרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב מצוידת במכשור רפואי מתקדם, המאפשר מתן טיפול איכותי. כמו כן הציוד המודרני מאפשר לבצע מעקב ובדיקות תקופתיות שישפרו את איכות החיים של המטופל.

חדש!
ריפוי מזורז אחרי הרמת סינוס והשתלות שיניים

חד הפתרונות הפופולאריים כיום בשוק הוא מיצוי תאי או במילים אחרות "פי.אר.אף". על מנת לאפשר ריפוי מהיר יותר של החיניכיים, ולזרז קליטה של שתלים ועצם, ניתן לפני הטיפול למצות מהדף שלך מרכיבים מיוחדים המכונים פקטורי גדילה (PRF או PRP). ממצים מרכיבים מתוך הדם שלך, על מנת לעזור לגוף להחלים מהר יותר.

איך זה מתבצע בפועל?

מיצוי מתבצע באמצעות שאיבת דם מן הוריד, כמו בעת בדיקת דם שגרתית. לאחר מכן הדם מוכנס אל מכשיר מיוחד (צנטרפוגה) אשר מפריד את המרכיבים השונים. אנו עושים שימוש במרכיבים החיוניים בלבד, שהם טבעיים, לא סינתטיים ולא נלקחו מגוף זר כלשהו. מרכיבים אלו שמגיעים מהגוף עצמו מסייעים לריפוי המהיר.

באילו טיפולים עושים שימוש בPRF?

השימוש נעשה בעיקר בניתוחים של הרמת סינוס, השתלות שיניים, בניית עצם וניתוחי חניכיים. אך יש להליך מגוון יישומים נוספים. צריך לסייג, לאחר עשור של טיפולים, חוקרים בעולם עדיין חלוקים לגבי יעילות השיטה. יש מי שטוען שהיא אפקטיבית מאד ויש מי שטוען שהאפקט הוא שולי בלבד. בכל מקרה, החוקרים מסכימים שהיא לא מזיקה חלילה.

במרפאת ד"ר אפי גבריאלוב אנו עושים שימוש בשיטה, בניסיון לזרז תהליכי שיקום טבעיים. השימוש נעשה בעיקר בניתוחי בניית עצם או ניתוחים גדולים אחרים. לקיחת הדם מהוריד נעשית ע"י רופא מרדים תוך כדי טשטוש או במסגרת טיפולי שיניים בהרדמה.




לתיאום פגישת ייעוץ במרפאה, השאירו פרטים והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם:


    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    הסדרי נגישות

    בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.